Translate

2013. december 5., csütörtök

December 5.

Sziasztok :)
Ma egy különleges bejegyzéssel készültem nektek. Először is, ma Graz-ba voltunk vásárolni karácsonyi ajándékokat és ruhákat. Nagyon jó volt, de egy kicsit fárasztó is..... Képekben meg is mutatnám, hogy miket szereztem be. De először amikről nem csatolok képeket:

  • karácsonyi díszek (nagyooooon sok fajtát vettünk)
  • tesóm és anya ruhái
  • mikulásos dolgok (csoki, mikulászacskó. stb.)
  • sportcuccok
És most jöhetnek is a képek:




Pihe-puha körsál. Nagyon cuki szerintem :)





Mikulássapi
És még kaptam egy fekete hosszú ujjú pólót, síelésre. Légáteresztős elvileg. Én se tudom mi az, de nem is érdekes :P

És még megvettem a mikulás csomagba a többi kelléket is:
4 pár fülbevaló
3 karkötő
És még egy új fajta Boci csoki

Az ajándékokat pedig ebbe tettem bele



Most , hogy volt egy kis időm csinálta egy körmöt is. Íme:


Remélem tetszett a bejegyzés. Sziasztok:)
                                                                     {Rebi}








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése