Translate

2013. december 6., péntek

December 6.

Sziasztok :)
Boldog Mikulás mindenkineeeeek :D
Nem tudom , hogy kinél hogy szokás, nálunk az uncsitesómékhoz december 5.-én hozzánk, meg a papámékhoz pedig 6.-án jön a mikulás. Ma már sok-sok csomagot bezsebeltem. Ráadásul a suliban is ma volt az ajándékozás. Mindenki húzott az osztályban egy nevet, és őt kell megajándékoznia. Engem az egyik barátnőm húzott, és nagyon jó ajándékokat kaptam tőle. Meg is mutatom:

Kaptam egy ilyen aranyos angyalkát, ami gyertyatartó is egyben:

Ilyen kiscsokikat:

Boci-s csokit:

Ilyen hóemberes csipeszt:


Egy nagyon cuki plüss vízilovat:

Két Milka csokit:

Egy ilyen sima tejcsokisat:

És egy epreset:

Itt van az ajándéktáska is, amiben az ajándékok voltak:

Összesítve minden:



A barátnőimmel még csináltunk egy ilyen kisebb ajándékhúzás félét. Engem nagyon jó barátnőm húzott. Húúúúú nagyon jó ajándékokat kaptam tőle is:


Először is egy nagyon cuki, az előzőhöz hasonló vízilovat kaptam :


Aztán egy nagy mikulást:


Egy Milka csokit:

És a legjobb a végére:



Összesítve ez is:


És most jöhetnek a mikulás csomagjaim. Jó sokat kaptam, jó sok dologgal. Csoportosítottam is őket.
Íme a csoportok:
  1. Csoki táblák:


     2. Mikulások:


     3. Egyéb csokik:


És most jöhetnek az olyan dolgok, amik nem édességek:
                                          Hógömb:


                                                    Csizma:

                                          Körömlakk (1):

                                          Körömlakk (2):

                                          Körömlakk (3):

                                          És egy 2014-es cuki naptár:

                                          Vízilovak együtt:
Ez lett volna a mai Mikulás bejegyzésem. Remélem tetszett nektek. Sziasztok :)
                                                                                 {Rebi}






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése