Translate

2013. december 4., szerda

December 4.

                                      


Sziasztok :)
Ma mikulásos körmöket hoznék nektek, ha ti is szeretitek a mikulást és a körömfestést, akkor tartsatok velem!:)
Én nem nagyon szeretem a túldíszített körmöket, ezért egy kicsit egyszerűbbet hoztam nektek, de ez szerintem egyénfüggő, hogy kinek mi a nehéz. Na szóval az első köröm:
                                        
Szerintem nem olyan nehéz, viszont a gyűrűs ujjon lévő szarvas nem egyszerű. De ettől függetlenül nagyon cuki :)

Aki tényleg igazi mikulás körmöt szeretne, annak ez szerintem nagyon szupi:

                                            
Mikulássapi minden mennyiségben:)

Aztán aki nem rajong a piros színért, de mégis téli hangulatú körmöket szeretne,annak figyelmébe ajánlom ezt a körmöt:
                                        

A többi körmöt nem kommentálnám, de meg kell őket említenem, mert nagyon kreatívak:

                          

                                               

                                           

                                                    

                                         

                                           

Remélem tetszettek a körmök, és hogy páran el fogják készíteni. Sziasztok, és ne feledjétek, holnap találkozunk. :)                   
                                              {Rebi}

1 megjegyzés: