Translate

2013. december 3., kedd

December 3.

Sziasztok :)
Sokat gondolkodtam, hogy mi legyen mára a bejegyzés, és arra jutottam, hogy ma hozok nektek pár díszítési tippet. Kezdjük is :)

Nekem örök kedvenceim a tobozból készült díszek. Hoztam is nektek 2 ötletet, hogy mi készülhet belőle:
                     
Először is egy sima toboz, csak le van fújva hó hatású spray-vel, és vannak rajta levelek, meg egy fehér szalag.
                  
 Aztán itt van egy kisebb tobozból készült angyalka, szerintem nagyon cuki.


A következő szerintem minden lakásban alap kellék. Természetes a gyertyáról beszélek, amiből tényleg ezernyi dolog  készíthető, és nagyon sok féle képpen díszíthető:

                
Itt van egy gyertya potpourri-val körülvéve. Nagyon mutatós egy karácsonyi asztalon.

                                
Rózsaszín anyaggal bevont gyertya, egy szép rózsaszín szalaggal. Anyukáknak tuti ajándék karácsonyra. ;)

                          
Ha valakinek nincs kedve adventi koszorút készíteni, akkor készíthet egy ilyet gyertyákból. Nem nehéz         összedobni, de mégis jól mutat.


Szuper díszek még a horgolt díszek is:

                         
Angyalkák :)

                         
De lehet ilyen szívecske, kör, de ezeken kívül még millió fajta van. Csak a képzeletetekre van bízva.


Az illat kedvéért itt van meg egy ötlet, hogy hogyan legyen igazi karácsonyi illat a házban:


  
Szerintem örök klasszikus mindenhol a narancs fahéjjal díszítve.

               
Lehet belőle ilyen asztali díszt is csinálni.

              
 De akinek jobban tetszik, az fel is akaszthatja.


Remélem tetszettek a mai díszítési ötletek. Sziasztok :)
                                                                                      {Rebi}


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése