Translate

2013. december 2., hétfő

December 2.

Sziasztok :)
Ma hoztam a második karácsonyi bejegyzésem is. Ma egy saját készítésű karácsonyfa alakú kalendáriumot mutatok meg nektek. Az én fejemből pattant ki ez az ötlet, és most meg is osztom veletek, hogy hogyan is készült el.
Elsősorban a hozzávalóké a szó:

        1.  
          Ilyen WC papírból készült a kalendáriumom, 24 db kell belőle, hogy minden napra legyen egy darab,           amibe cukrot rakhatunk.


        2.
            Aztán kellenek még színes papírok, amikkel bevonjuk majd a gurigákat. Olyanokat válogassatok ki               amilyen színűre szeretnétek a karácsonyfa és a törzse színét.


        3.   
                  Ragasztópisztoly


        4. És még kellenek kivágott körök, amiket majd ráragasztunk a wc papír gurigákra. Ezek a körök                    lehetnek színesek vagy sima fehérek, rátok van bízva. Ha kivágtátok mindet, akkor számozzátok is                be   őket 1-től 24-ig.

Elkészítés:

Rakjátok össze a gurigákat állítva, karácsonyfa alakzatba. Miután ez megvan ragasszátok össze őket. Nekem a ragasztás kb. fél óra volt. Ha készen vagytok, akkor tixóval ragasztgassátok fel a a gurigák elejére a számmal ellátott köröket. Ezeket lehet sorban, vagy össze-vissza, ahogy nektek tetszik.

Nekem a végeredmény ilyen lett:








Remélem tetszett a kalendárium. Ha nektek is van saját készítésű kalendáriumotok, küldjetek nekem róla képet.
Szép estét! :)  
                                       {Rebi}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése